Nowy internetowy departament w grupie Lowe
01.04.2009, 11:47
Dzisiaj w grupie Lowe (agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowy PanMedia Western) rozpoczyna działalność departament MediaPerformer.
MediaPerformer zajmie się performance marketingiem, czyli akcjami sprzedażowymi w Internecie. Polegają one na tym, że dom mediowy zobowiązuje się, iż prowadzone przez niego działania przyniosą ustalone wcześniej z klientem efekty. Dyrektorem nowego departamentu został Maciej Czech, wcześniej pracujący w ING Banku Śląskim, gdzie odpowiadał za stworzenie modelu i rozwój sprzedaży produktów bankowych przez Internet. Do zespołu mają dołączyć nowi pracownicy, trwa rekrutacja. Do końca br. firma chce zatrudnić cztery osoby. Działania performance marketingu były dotychczas prowadzone przez dom mediowy PanMedia Western przy współpracy z firmami zewnętrznymi. – W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu usługi zdecydowaliśmy się na poważne inwestycje w technologię i ludzi. Posiadanie tego typu podmiotu umożliwi efektywne wbudowanie działań sprzedażowych w całą strategię komunikacji w mediach, ich optymalizację i kontrolę – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca PanMedia Western. MediaPerformer będzie współpracował z działem interaktywnym działającym w strukturach PanMedia Western.(MAZ, 01.04.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










