Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lubowska prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Anna Lubowska, managing director Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią, została nową prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Wczoraj na walnym zgromadzeniu członków Stowarzyszenia głosowano na trzech kandydatów. Oprócz Anny Lubowskiej byli to Beata Mońka, prezes Young & Rubicam Brands, i Marek Żołędziowski, prezes Change Integrated. Anna Lubowska była przez pięć ostatnich miesięcy wiceprezesem pełniącym obowiązki prezesa SAR-u – odkąd Marek Gargała w październiku ub.r. zrezygnował ze stanowiska. Swoją decyzję tłumaczył brakiem czasu. – Od lat współpracuję ze Stowarzyszeniem, dlatego jestem świadoma tego, ile czasu to zabiera. Mam nadzieję, że podołam – mówi Anna Lubowska. Kadencja prezesa trwa dwa lata. Na wczorajszym walnym wybrano także zarząd, do którego weszli: Igor Kaleński (Saatchi & Saatchi), Cezary Antoń (Fat Baby), Kot Przybora (PZL), Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Agnieszka Kosik (MediaCom Warszawa), Sławomir Stępniewski (Hypermedia). Poza tym do sądu koleżeńskiego dołączyła Izabela Albrychiewicz (Mediaedge:cia). Zasiadają w nim także: Kuba Kamiński (Brain), Katarzyna Łakińska (V&P), Marek Janicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski (FFCreations).

(MAZ, 01.04.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.