Anna Lubowska prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Anna Lubowska, managing director Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią, została nową prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Wczoraj na walnym zgromadzeniu członków Stowarzyszenia głosowano na trzech kandydatów. Oprócz Anny Lubowskiej byli to Beata Mońka, prezes Young & Rubicam Brands, i Marek Żołędziowski, prezes Change Integrated. Anna Lubowska była przez pięć ostatnich miesięcy wiceprezesem pełniącym obowiązki prezesa SAR-u – odkąd Marek Gargała w październiku ub.r. zrezygnował ze stanowiska. Swoją decyzję tłumaczył brakiem czasu. – Od lat współpracuję ze Stowarzyszeniem, dlatego jestem świadoma tego, ile czasu to zabiera. Mam nadzieję, że podołam – mówi Anna Lubowska. Kadencja prezesa trwa dwa lata. Na wczorajszym walnym wybrano także zarząd, do którego weszli: Igor Kaleński (Saatchi & Saatchi), Cezary Antoń (Fat Baby), Kot Przybora (PZL), Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Agnieszka Kosik (MediaCom Warszawa), Sławomir Stępniewski (Hypermedia). Poza tym do sądu koleżeńskiego dołączyła Izabela Albrychiewicz (Mediaedge:cia). Zasiadają w nim także: Kuba Kamiński (Brain), Katarzyna Łakińska (V&P), Marek Janicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski (FFCreations).
(MAZ, 01.04.2009)
