Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 30, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Great Open House powiększa dział obsługi klienta

Trzech nowych junior account executive zatrudniła agencja marketingu bezpośredniego Great Open House.

Nowymi pracownikami są: Katarzyna Drozdowska (wcześniej odbyła staż w agencji, a poprzednio była specjalistą ds. merchandisingu w agencji Dem’a Promotion Polska), Anna Józefowska (do tej pory pracowała w dziale obsługi klienta Euro RSCG 4D) oraz Mieszko Elas (wcześniej pracował jako key account manager w Invar Consulting SA, dostawcy rozwiązań informatycznych). Agencja wzmocniła zespół obsługujący firmy Danone, PepsiCo i Unilever Polska SA. Dział obsługi klienta Great Open House liczy obecnie 15 osób.

(MŁ, 30.08.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.