Dział: IMPREZY

Dodano: Marzec 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gala Media Trendy 2009

Projekty "Łaciate krowy live" domu mediowego Mediaedge:cia i "Zegar reklamowy" MTV Networks Polska nagrodzono Grand Prix podczas dziewiątej edycji ogólnopolskiego konkursu Media Trendy.

Człowiekiem mediów został Edward Miszczak, wiceprezes ds. programowych TVN SA, medium roku – Nasza-klasa.pl, a za wydarzenie roku uznano wycofanie się Ruperta Murdocha z Polski. Po raz pierwszy w konkursie Media Trendy przyznano tytuł Young Media Lions. Przypadł on Karolinie Fiszer i Annie Markowskiej z Initiative Warszawa.
Gala odbyła się w warszawskim Teatrze Capitol. Imprezę zorganizowało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i ”Puls Biznesu”. (więcej)

 

Paweł Ożarowski, Iwona Dynowska, Paweł Tyszkiewicz (fot. Karol Piechocki Press)
Kategoria planowanie mediów - Marek Szafarz (TVN) i Robert Płoch(Starcom) (fot. Karol Piechocki Press)
Kategoria innowacyjne wykorzystanie telewizji - MediaCom Warszawa(fot. Karol Piechocki Press)

(24.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.