Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wildstein traci widzów i zmienia pasmo w TVP 1

Program ”Bronisław Wildstein przedstawia” stracił widzów po zmianie pory emisji. Wkrótce zmieni ją ponownie.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, po trzech odcinkach program Wildsteina, który od marca Jedynka emituje w czwartki o 22.30, oglądało średnio 880 tys. osób. W analogicznym okresie ub.r., kiedy program był nadawany w środy o 22 jako ”Cienie PRL-u”, gromadził ponad 400 tys. widzów więcej – 1,3 mln. Program ”Bronisław Wildstein przedstawia” daje TVP 1 8,91 proc. udziału w rynku – z tym wynikiem Jedynka wyprzedza tylko Dwójkę, która ma 8,81 proc. udziału (program ”System O9”). Liderem pasma jest TVN – 26,80 proc. (pasmo filmowe), a Polsat ma 19,65 proc. (serial ”Tylko miłość”). ”Cienie PRL-u” miały rok temu 11,48 proc. udziału w rynku. Od kwietnia program Wildsteina znów zmieni pasmo -będzie nadawany w środy około północy, przed pasmem Kino nocnych marków. Jak poinformował ”Dziennik”, gorsza pora emisji może być wstępem do zdjęcia programu z anteny za słabe wyniki oglądalności. Natomiast w informującym o zmianie komunikacie prasowym TVP p.o. członek zarządu Tomasz Rudomino wyjaśnia: ”emitowany w czwartki program znacznie zaniżał udziały TVP 1 w wieczornym paśmie, co niekorzystnie wpływało na przychody z reklam. Nie można było tego dłużej akceptować, mając na względzie obecną sytuację finansową spółki”.

(RUT, 23.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.