Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza kolejka piłkarskiej ekstraklasy warta 1,2 mln zł

Medialna wartość ekspozycji sponsorów podczas pierwszej wiosennej kolejki piłkarskiej ekstraklasy (27 lutego – 1 marca) wyniosła 1,2 mln zł – wynika z badania Pentagon Research.

Największą wartość uzyskały marki PGE, Ekstraklasa, Warka, Puma oraz Bet-at-home.com. 74 proc. spośród ponad 1 tys. efektywnych ekspozycji sponsorów była widoczna na strojach zawodników, pozostałe 26 proc. - na bandach reklamowych. Z badania, analizującego ekspozycje sponsorów w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV Polonia, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport i TV 4, wynika, że najbardziej medialnymi dyscyplinami w lutym okazały się piłka nożna, skoki narciarskie i siatkówka.

(ZAW, 23.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.