Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare zdobył budżet InPost

Dom mediowy Mindshare zwyciężył w przetargu operatora pocztowego InPost.

Konkurs zorganizowano w związku z nową usługą kurierską, której wprowadzenie planuje InPost. Firma otrzymała na jej uruchomienie dofinansowanie z Programu Operacyjnego ”Innowacyjna Gospodarka”. Całkowita kwota dotacji wyniesie 16,34 mln zł, a wartość całej inwestycji to 60 mln zł. Nowa usługa będzie wdrażana do 2011 roku. Na krótką listę przetargu wybrano też PRO Media House. Kampanię wspierającą przedsięwzięcie zaplanowano na pierwsze półrocze br. Kreację przygotuje agencja Peppermint.

(MŁ, 19.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.