"Vita" liderem sprzedaży w segmencie pism o zdrowiu

W ub.r. wśród miesięczników o zdrowiu najlepiej sprzedawała się "Vita" (Edipresse Polska SA) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
”Vita” ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 87 129 egz. zanotowała w ub.r. wzrost o 5,23 proc. wobec 2007 roku. Kolejne były: ”Samo Zdrowie” (Burda Media Polska) – 73 535 egz. (wzrost o 27,23 proc.), ”Super Linia” (Quadro Media) – 46 468 egz. (wzrost o 5,56 proc.), ”Zdrowie” (Murator SA) – 45 985 egz. (spadek o 1,34 proc.) i ”Żyjmy dłużej” (Quadro Media) – 23 521 egz. (spadek o 6,06 proc.). W grudniu ub.r. pisma o zdrowiu odnotowały rozpowszechnianie płatne razem: ”Vita” – 87 197 egz., ”Samo Zdrowie” – 59 304 egz., ”Super Linia” – 41 251 egz., ”Zdrowie” – 39 238 egz., ”Żyjmy dłużej” – 22 434 egz.(AW, 18.03.2009)
