Będzie jedna agencja marketingu zintegrowanego dla sieci AmRest
18.03.2009, 08:32
Sieć restauracji AmRest rozmawia z ponad 10 agencjami reklamowymi, by jednej z nich po przetargu powierzyć budżet wszystkich swoich marek.
Jak zaznaczają przedstawiciele sieci, jest to jak na razie etap wstępny, jeszcze przed przekazaniem briefu do agencji. Ten ma trafić do pięciu, sześciu z nich. Rozpisanie przetargu wiąże się ze zmianą zasad współpracy sieci AmRest z agencjami. Marki KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Burger King, Applebee’s i Starbucks ma teraz obsługiwać jedna agencja. Dotychczas przy promocji marek, a zdarzało się, że przy pojedynczych projektach, sieć AmRest współpracowała z różnymi firmami, m.in. z K2, Red8 Communications Group, Genero i Media Contacts. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty na początku maja br.(DOK, 18.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










