Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bóbr co zna tysiąc beatów - nowy pomysł Team One dla marki 36.6

Ponad 47 tys. internautów obejrzało do wczoraj spot, który agencja reklamowa Team One przygotowała dla 36.6 - marki pre-paid należącej Polkomtelu SA.

Rozpoczęta właśnie kampania promuje ofertę darmowych SMS-ów do wszystkich sieci za każde doładowanie konta. Spoty emitowane są w Internecie i telewizji. Kampania obejmie też prasę, nośniki reklamy zewnętrznej i materiały BTL. Autorami pomysłu w Team One są copywriter Marcin Mroczek, art director Andrzej Błachut i dyrektor kreatywny Artur Dynowski. Spot wyreżyserował Brian Lee Hughes, który pracował m.in. przy reklamach dla McDonald’s i Adidasa na rynek amerykański. Spot wyprodukował Film Republic. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

(MŁ, 18.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.