Ogólnopolskie kampanie Grupy Goodyear Polska
Wczoraj rozpoczęły się wiosenne kampanie opon Goodyear i Dunlop (Grupa Goodyear Polska).
Kampania Goodyear promuje dwie nowe opony letnie: OptiGrip oraz EfficientGrip. Na jej potrzeby przygotowano 30-sekundowy spot, a jego emisję zamówiono m.in. w: TVN Turbo, Canal+, National Geographic Channel i Discovery. Reklamy ukazywać się będą także w prasie (”Newsweek Polska”, ”Polityka”, ”Auto Świat”, ”Motor”, ”Auto Moto”, ”Auto Motor i Sport”, ”Top Gear”, ”Logo” i ”Playboy”) i Internecie (m.in. Onet.pl, Interia.pl, WP.pl i Gazeta.pl). Ich uzupełnieniem są materiały POS. Z kolei kampania opon marki Dunlop kładzie nacisk na wypromowanie innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają bezpieczeństwo jazdy. Informują o tym reklamy w prasie (”Auto Moto”, ”KMH”, ”Top Gear”, ”Auto Motor i Sport”, ”Logo”, ”Men’s Health” i ”Playboy”) oraz materiały POS. Kreację kampanii Goodyear przygotowały Goodyear Dunlop Tires regionu EMEA oraz agencja reklamowa S4. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Kampania potrwa do połowy kwietnia.(DOK, 17.03.2009)
