Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania Tatry przygotowana przez Change Integrated

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Tatra, należącego do Grupy Żywiec.

Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Film reklamowy przedstawia górala o nieugiętym charakterze i jego psa, żyjących w harmonii z naturą. Reklama ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Akcja potrwa kilka miesięcy i obejmie telewizję – głównie Polsat i TVP. To pierwsza kampania telewizyjna marki Grupy Żywiec w br.

(RUT, 13.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.