Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hill & Knowlton ma już 100 proc. w Feedback/Hill & Knowlton

Międzynarodowa agencja komunikacji marketingowej Hill & Knowlton kupiła brakujące 70 proc. udziałów w polskiej agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton.

Agencja działa na polskim rynku od 1994 roku -została założona przez Agnieszkę Dziedzic i Katarzynę Lutkiewicz. W 1998 roku zaczęła współpracować z Hill & Knowlton (należy do holdingu WPP), stając się jej przedstawicielem w Polsce. W 2000 roku Hill & Knowlton nabyła 30 proc. udziałów w polskiej agencji. Teraz przejęła resztę spółki. - Obecna transakcja nie ma wpływu na strukturę organizacyjną oraz zarząd agencji – mówi Agnieszka Dziedzic, prezes Feedback/Hill & Knowlton.

(ZAW, 10.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.