Hill & Knowlton ma już 100 proc. w Feedback/Hill & Knowlton
10.03.2009, 08:25
Międzynarodowa agencja komunikacji marketingowej Hill & Knowlton kupiła brakujące 70 proc. udziałów w polskiej agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton.
Agencja działa na polskim rynku od 1994 roku -została założona przez Agnieszkę Dziedzic i Katarzynę Lutkiewicz. W 1998 roku zaczęła współpracować z Hill & Knowlton (należy do holdingu WPP), stając się jej przedstawicielem w Polsce. W 2000 roku Hill & Knowlton nabyła 30 proc. udziałów w polskiej agencji. Teraz przejęła resztę spółki. - Obecna transakcja nie ma wpływu na strukturę organizacyjną oraz zarząd agencji – mówi Agnieszka Dziedzic, prezes Feedback/Hill & Knowlton.(ZAW, 10.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










