Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 tys. dolarów do wygrania w konkursie Luksusowej

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide realizuje kolejną akcję dla wódki Luksusowa (V&S Luksusowa) – konkurs "Męska Rzecz".

Celem akcji ma być zwiększenie wśród klientów świadomości marki Luksusowa. Konkurs potrwa do końca kwietnia i jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych. Udział w konkursie może wziąć każdy, kto odpowie, ile nakrętek do butelek waży barman Luksusowej. Odpowiedzi można wysyłać za pomocą SMS-ów lub przez stronę internetową Nicdodac.pl, na której co tydzień pojawiają się podpowiedzi. Główną nagrodą jest 20 tys. dolarów. Dodatkowo można zdobyć butelki piersiówki i scyzoryki. Akcję wspierają materiały POS. Za projekt i obsługę strony Nicdodac.pl odpowiada agencja MRM Worldwide.

(MŁ, 10.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.