20 tys. dolarów do wygrania w konkursie Luksusowej
10.03.2009, 08:15
Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide realizuje kolejną akcję dla wódki Luksusowa (V&S Luksusowa) – konkurs "Męska Rzecz".
Celem akcji ma być zwiększenie wśród klientów świadomości marki Luksusowa. Konkurs potrwa do końca kwietnia i jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych. Udział w konkursie może wziąć każdy, kto odpowie, ile nakrętek do butelek waży barman Luksusowej. Odpowiedzi można wysyłać za pomocą SMS-ów lub przez stronę internetową Nicdodac.pl, na której co tydzień pojawiają się podpowiedzi. Główną nagrodą jest 20 tys. dolarów. Dodatkowo można zdobyć butelki piersiówki i scyzoryki. Akcję wspierają materiały POS. Za projekt i obsługę strony Nicdodac.pl odpowiada agencja MRM Worldwide.(MŁ, 10.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
