Polak dyrektorem kreatywnym ukraińskiego oddziału Leo Burnett
11.08.2005, 00:00
Jarosław Wiewiórski od września będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w ukraińskiej agencji reklamowej Leo Burnett.
Wiewiórski zastąpi Ganke Tretiak, która pozostanie w ukraińskiej agencji. Tretiak zajmie się projektami kreatywnymi dla firmy Philip Morris na terenie Ukrainy, Gruzji, Mołdawii i Armenii, z którymi współpracowała przez ostatni rok. Będzie bezpośrednio podlegać Wiewiórskiemu. Do obowiązków nowego dyrektora kreatywnego będzie należeć m.in. szkolenie pracowników działu kreacji, by podnieść standardy pracy. W Polsce Jarosław Wiewiórski pracował m.in. dla Saatchi & Saatchi i McCann-Erikson Polska. Od ub.r. pracował już na Ukrainie – jako dyrektor kreatywny Provid/BBDO w Kijowie.(AW, 11.08.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
