Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

P4 wygrał z Polkomtelem spór o reklamę porównawczą

Operator sieci komórkowej Play - P4 uzyskał korzystne dla niego orzeczenie przed sądem apelacyjnym w sprawie wytoczonej przez Polkomtel (Plus).

Warszawski sąd apelacyjny uchylił postanowienie sądu okręgowego ze stycznia br., zakazujące firmie P4 posługiwania się hasłem reklamowym ”Z Play do Plusa taniej niż z Plusa do Plusa”. Marka Play była promowana reklamą porównawczą z tym hasłem w listopadzie i grudniu 2008 roku. Porównywano w niej oficjalne ceny publikowane na stronach internetowych nie tylko P4 i Polkomtelu, ale też Grupy TP (Orange) i PTC (Era). Polkomtel zaskarżył treść tej reklamy do sądu, uznając, ze jest ona nieuczciwa. W styczniu br. Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczeń operatora sieci Plus i nakazał zaprzestania emisji j reklamy do czasu zakończenia procesu. P4 złożył od tego wyroku apelację. - Nie wykluczam, że w przyszłości będziemy stosowali reklamę porównawczą w naszych działaniach promocyjnych, ale najważniejszy jest korzystny dla nas wyrok w tej sprawie – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4. Polkomtel nie komentuje decyzji sądu apelacyjnego.

(ZAW, 09.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.