Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi etap kampanii wprowadzającej Kia Soul

Agencja Paralotna przygotowała kolejny etap kampanii wprowadzającej nowy model samochodu Kia Soul.

Paralotna wymyśliła dla Kia Motors Poland dwa warianty reklam prasowych - oddzielne dla kobiet i mężczyzn. Działania pod hasłem ”Kia Soul – Będzie po Twojemu” informują o możliwości dostosowania wyglądu Soul do własnych oczekiwań, z dostępnych na stronie internetowej wzorów. Działania w prasie (do 7 kwietnia) zostaną wsparte reklamami w Internecie. Media zaplanował i zakupił Media Direction OMD.

(MŁ, 05.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.