Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksander Machnacz dyrektorem kreatywnym Zoom Advertising

W agencji Zoom Advertising na nowo utworzone stanowisko creative directora zatrudniono Aleksandra Machnacza.

Powierzono mu nadzór nad pracą działu kreacji. Machnacz zaczynał pracę w reklamie ponad 15 lat temu w agencji GGK. Przez 10 lat związany był z agencją Leo Burnett, gdzie był associate creative directorem. Pracował głównie dla brandów z portfolio koncernu Philip Morris.

(MŁ, 05.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.