Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: WYWIADY

Dodano: Luty 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jestem ugodowa

Rozmowa z Magdaleną Jethon, która zastąpiła Krzysztofa Skowrońskiego na stanowisku dyrektora Programu III Polskiego Radia

Przywróci Pani Trójkę z czasów dyrektora Witolda Laskowskiego i jego zastępcy Adama Fijałkowskiego?


Na pewno będzie to radio autorskie, będzie tam dobre słowo i ambitna muzyka. Gdy Laskowski i Fijałkowski przyszli do Trójki miała one bardzo niskie wyniki słuchalności, wtedy trzeba było wprowadzić zmiany. Wówczas nikt inny nie miał lepszego pomysłu, jak poprawić wyniki. Dziś wiadomo, że stało się to kosztem jakości i oryginalności programu. Ale w tej chwili słuchalność jest na wysokim poziomie i nie ma potrzeby, żeby za wszelką cenę coś zmieniać. Trzeba zachować indywidualność stacji i jej dobrą jakość.


To oznacza, że będzie Pani kontynuować pomysły wprowadzone przez dyrektora Krzysztofa Skowrońskiego?


Te które uważam za rozsądne – oczywiście tak.


Co się Pani w Trójce Skowrońskiego podoba? Co na pewno zostanie na antenie?


Jest dużo lepsza muzyka niż wcześniej. Ale nie chcę składać żadnych deklaracji. Nie będę autorytarnie podejmować decyzji, nie będę robiła nic wbrew słuchaczom. Będę konsultować zmiany z zespołem. Jestem człowiekiem ugodowym.


Gdy Skowroński został dyrektorem Trójki, Pani z niej odeszła do Radia Bis, a potem przeszła do Jedynki. Wraz z Panią odeszło kilka osób – między innymi sekretarz redakcji Anna Burzyńska i szefowa promocji Anna Perek. Wrócą teraz do Trójki?


Nie wiem. To zależy, czy w Trójce znajdą się osoby, które będą chciały ze mną współpracować. Nie ma powodu, żebym wymieniała ludzi. Na pewno jednak bardzo będę starała się o powrót Marka Niedźwieckiego (obecnie w sieci Złote Przeboje – przyp. red.) i Jerzego Sosnowskiego (TVP Kultura – przyp. red.).


Rozmawiała już Pani z Markiem Niedźwieckim o jego powrocie do Programu III?


Dobrze Pan wie, że to jest nie do wykonania z dnia na dzień. On ma zobowiązania. Oczywiście spotykamy się, bo się bardzo lubimy.


Zarząd Polskiego Radia oczekuje od Pani wprowadzenia oszczędności w Trójce. Gdzie widzi Pani możliwość cięcia kosztów?


Widzę pewne możliwości, ale zanim będę mogła mówić o konkretach, muszę się dokładnie przyjrzeć finansom anteny. Z różnych opowieści wiem, że w niektórych przypadkach koszty są za wysokie do efektów.

Rozmawiał Krzysztof Głowiński
foto.: latozradiem.pl

KRZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.