Broker kinowy Best ogłosił upadłość
20.02.2009, 09:24
Jeden z najstarszych brokerów reklamy kinowej - Best Marketing & Promotion Agency - zniknął z rynku. Firma ogłosiła upadłość.
Joanna Kadubiec-Jednorowska, dotychczasowy prokurent Best Marketing & Promotion Agency, informuje tylko: – Firma jest w stanie upadłości, a ja nie zajmuję się już sprzedażą reklamy kinowej. Przyczyną upadku Best Marketing & Promotion Agency stała się rosnąca konkurencja ze strony dwóch pozostałych brokerów reklamy kinowej: New Age Media i Multikina. Te sukcesywnie przejmowały kina dotychczas obsługiwane przez Best: New Age Media – Helios, Kinoplex i Kinotekę, a Multikino – Atlantic. Z roku na rok malały więc wpływy reklamowe Best Marketing & Promotion Agency. Z danych Expert Monitora wynika, że w ub.r. osiągnął ok. 2,5 mln zł przychodu z reklam, podczas gdy Multikino ok. 120 mln zł, a New Age Media – ok. 300 mln zł. Kadubiec-Jednorowska pytana o dalsze plany zawodowe, odpowiada: – Mam jeszcze firmę Nowa Filmklatka i zamierzam się skupić między innymi na dystrybucji filmów.(DOK, 20.02.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
