Pierwsze umowy agencji Kropka Bordo
27.01.2009, 08:15
Nowa agencja Kropka Bordo wygrała przetarg producenta produktów spożywczych dla dzieci Humana. Pracuje też dla koncernu Frito Lay Polska.
Po wygranym przetargu do zadań Kropki Bordo należy opracowanie strategii komunikacji i przygotowanie kreacji kampanii reklamowej marki Humana (mleka modyfikowanego oraz herbatki dla niemowląt i karmiących mam). Jednocześnie agencja podpisała umowę z Frito Lay Polska i odpowiada za opracowanie konceptów promocji konsumenckich marki Cheetos. Kropka Bordo to nowa agencja reklamowa założona przez byłych dyrektorów Euro RSCG 4D: Piotra Małkiewicza, Jana Lamprechta, Dorotę Szczepańską i Monikę Łapczyńską-Zygan. Specjalizuje się w tworzeniu strategiczno-kreatywnych rozwiązań, wykorzystując wszelkie dostępne narzędzia marketingowe.(DOK, 27.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
