Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP chce oszczędzać na gwiazdach i zyskać na sprzedaży nieruchomości

Oszczędnościom w Telewizji Polskiej oprócz renegocjacji kontraktów gwiazdorskich ma pomóc także standaryzacja. Nadawcy publicznemu grozi w tym roku 300 mln zł straty.

– We wtorek podjęliśmy uchwałę o standaryzacji gatunków telewizyjnych – powiedział Tomasz Rudomino, p.o. członek zarządu TVP, na wczorajszym spotkaniu z dziennikarzami. – Zostanie w końcu ustalone, co jest filmem dokumentalnym, co reportażem, co rozrywką i ile każda z tych form ma kosztować. Sprecyzujemy też, jakie honoraria powinny się wiązać z pracą przy każdym gatunku. Nie będzie już dowolności i przerośniętych budżetów, będą oszczędności – zapowiada. Tomasz Rudomino potwierdził też wcześniejsze doniesienia ”Presserwisu”, że TVP będzie renegocjować kontrakty, w tym gwiazdorskie. Do cięć zobowiązano wszystkie anteny i inne jednostki telewizji publicznej. Będą musiały oszczędzać nawet na prenumeracie i podróżach służbowych. – Chcemy jak najbardziej zmniejszyć prognozowane 300 mln zł straty. Staram się przy tym chronić program – zapewnia Rudomino. Ponadto TVP zabiega o zgodę ministra skarbu państwa na sprzedaż nieruchomości. Chodzi m.in. o ośrodki wypoczynkowe nadawcy publicznego. – Będziemy też starali się zwiększyć przychody reklamowe, ale w tej dziedzinie kryzys światowy dotyczy także TVP – dodaje Rudomino.

(RUT, 22.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.