Agencja JWT wzmocniła działy kreacji i obsługi klienta
Dwie nowe osoby – w tym senior art director Katarzyna Macharz – dołączyły do działu kreacji JWT, a kolejne trzy wzmocnią dział obsługi klienta tej agencji.
Macharz poprzednio pracowała jako senior art director w agencji Leo Burnett, w której (wraz z copywriterem Arkadiuszem Majewskim) zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym w Cannes w 2000 roku za reklamę domu mediowego Starcom ”Próchnica”. Nowym art directorem BTL w dziale kreacji JWT została również Anna Kmita. Wcześniej pracowała w szczecińskiej agencji Oskar Wegner i współpracowała z PZL-em. W sierpniu do tego działu dołączy zespół kreatywny Łukasz Ufnalewski i Dariusz Szablak (informowaliśmy o tym w ”Presserwisie” 2 czerwca). JWT wzmocniła także dział obsługi klienta. Od 1 lipca nowym account directorem, odpowiedzialnym za relations marketing, został Torsten Hekkelstrand. Wcześniej pracował w Arc Worldwide Polska (spółka marketingowa agencji Leo Burnett). Z końcem ubiegłego tygodnia pracę w tym dziale jako account executive rozpoczęła także Daria Jacuk. Przeszła z agencji Publicis, w której pracowała na podobnym stanowisku. Z kolei od sierpnia nowym account directorem zostanie Tomasz Kwiatkowski (obecnie pracuje na takim stanowisku w Leo Burnett). Będzie nadzorował prace zespołu obsługującego Nestlé Polska.(MŁ, 06.07.2005)
