Coca-Cola w najnowszej promocji funduje nagrody warte miliony złotych
Coca-Cola Poland Services realizuje akcję promocyjną Zapunktowani.pl. Przez cały rok co tydzień można w niej wygrać m.in. wycieczkę za 12,5 tys. zł.
Mechanizm promocji oparto na programie lojalnościowym i loterii. Dotyczy marek Coca-Cola, Coca-Cola Light, Fanta Pomarańczowa oraz Fanta Lemonic. Pod nakrętkami butelek znajdują się kody, które należy wprowadzić na stronie Zapunktowani.pl lub przesłać SMS-em pod wskazany numer telefonu. Za wszystkie wysłane kody uczestnicy otrzymują punkty. Po zebraniu określonej liczby punktów uczestnicy zamieniają je na nagrody, m.in. sprzęt kuchenny, torby sportowe, lodówki turystyczne lub zestawy gier. Każdy kod przesłany w danym tygodniu bierze także udział w cotygodniowej loterii – jej główną nagrodą są rodzinne wakacje marzeń, każde o wartości 12,5 tys. zł. Przez cały rok 2009 można wygrać jedną wycieczkę tygodniowo. Dodatkowo zwycięzcy otrzymają 1 tys. zł kieszonkowego. Program Zapunktowani.pl jest kolejnym elementem kampanii pod hasłem ”Witaj po radosnej stronie życia Coca-Cola”. Wsparto go silną kampanią reklamową. W br. informacja o programie pojawi się na produktach, w spotach telewizyjnych, materiałach POP. Dodatkowym wsparciem będą kampanie PR, prasowa oraz internetowa. Za obsługę programu oraz jego stronę internetową odpowiada agencja K2, a za działania BTL agencja Brandstorm. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a kreację przygotowała agencja Publicis. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.(MŁ, 12.01.2009)
