Reklamy promujące nowy wizerunek Orange już w eterze
31.12.2008, 08:21
Orange, operator telefonii komórkowej wchodzący w skład Grupy Telekomunikacja Polska, rozpoczął pierwszą kampanię promującą nowy wizerunek marki.
Zgodnie z nową strategią telefonia komórkowa Orange ma być promowana m.in. jako środek umożliwiający tworzenie więzi między ludźmi. Główną część kampanii stanowi spot reklamowy ”Jestem”, który był już emitowany na innych rynkach. Zakomunikowano także nowe hasło marki: ”Together we can do more” (nie jest tłumaczone na język polski). Przygotowano plakaty na billboardy, reklamy prasowe, spoty kinowe, reklamy do Internetu. Kampanię, która potrwa przez cały styczeń, przygotowały agencja Leo Burnett (adaptacja reklam) i dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).(MŁ, 31.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
