Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gwiazdy tańczą na lodzie" gromadziły średnio 3 mln widzów i znikają z anteny TVP 2

Trzecia edycja programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" gromadziła tyle samo widzów co druga, ale przyniosła TVP 2 większe wpływy reklamowe. Dwója nie zamierza emitować kolejnej edycji.

Program, emitowany od 3 października do 12 grudnia br. w piątki o godz. 20, oglądało średnio 3 mln widzów, czyli tyle samo co drugą edycję nadawaną wiosną br. Dawało to stacji 21,1 proc. udziału w rynku. W tym czasie największy udział w rynku miał pokazujący wówczas filmy TVN (23,12 proc.). Udział TVP 1 (m.in. serial ”Rzym”) wynosił 18,75 proc., a Polsatu (m.in. ”Fabryka gwiazd”) – 12,45 proc. Cennikowe wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy trzeciej edycji programu ”Gwiazdy tańczą na lodzie” kształtowały się na poziomie 20,4 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów). Na drugiej edycji TVP 2 zarobił 12,7 mln zł. - Zakończona w piątek edycja programu ”Gwiazdy tańczą na lodzie” była ostatnią. Nie planujemy zanudzania widzów kolejnymi, jak robi to TVN z ”Tańcem z gwiazdami” – mówi Wojciech Pawlak, dyrektor TVP 2. Trzecią edycję programu wygrał Samuel Palmer. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(KOZ, 16.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.