Dyrektorzy z BBDO założyli własną agencję
Grażyna Skarżyńska, Ewa Duda-Maciejewska i Marcin Tworus, troje dyrektorów z BBDO Warszawa, zakłada agencję reklamową Albert Lumberjacker.
Agencja zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji. – W zależności od potrzeb klientów możemy skupić się na planowaniu strategicznym dla marki albo przygotować całą kampanię, stworzyć kreację i wyprodukować spot – mówi Grażyna Skarżyńska, partner i managing director w Albert Lumberjacker. Agencja liczy na razie trzy osoby. – Mamy jednak szerokie grono współpracowników, między innymi art directorów, copywriterów, designerów, domy produkcyjne – opowiada Skarżyńska. Dodaje, że agencja jest w trakcie pozyskiwania pierwszych klientów. Jej założyciele pracowali razem w BBDO Warszawa przez osiem lat. Skarżyńska była tam ostatnio dyrektorem strategii. Duda-Maciejewska, w BBDO dyrektor generalna, w Albert Lumberjacker jest partnerem i strategic directorem. Tworus, w poprzedniej firmie dyrektor kreatywny, w nowej agencji jest partnerem i creative directorem.(MAZ, 15.12.2008)
