Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza "Fabryka gwiazd" nie przebiła czwartej edycji "Jak oni śpiewają"

Wpływy reklamowe Polsatu przy emisji czwartej edycji programu rozrywkowego "Jak oni śpiewają" wyniosły 45,39 mln zł, a przy pierwszym sezonie "Fabryki gwiazd" – 37,3 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Show ”Jak oni śpiewają” miał średnio 3,2 mln widzów (soboty o 20), natomiast gale ”Fabryki gwiazd” (w piątki o 20) oglądało 2,2 mln osób. Pierwszy program z 22,59 proc. udziału w rynku ustępował tylko TVN-owi (24,53 proc.), bo Jedynka miała w tym czasie 21,13 proc., a Dwójka 13,86 proc. udziału w rynku. Z kolei gale ”Fabryki gwiazd” – 14,98 proc. udziału w rynku – pokonała cała trójka konkurentów. TVN uzyskał w tym czasie 23,04 proc., Dwójka - 19,38 proc, a Jedynka - 18,70 proc. Show ”Jak oni śpiewają” miał jednak jesienią gorsze wyniki, niż jego trzecia edycja emitowana wiosną br., którą oglądało średnio 3,6 mln widzów (47,9 mln zł cennikowych wpływów z reklam). Nie przebił też ósmej edycji ”Tańca z gwiazdami” TVN-u, która gromadziła tej jesieni 4,74 mln widzów (60 mln zł z reklam). Pierwszą edycję ”Fabryki gwiazd” wygrała Martyna Melosik. W ”Jak oni śpiewają” triumfował aktor Artur Chamski. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 09.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.