Męskie pismo Kuby Wojewódzkiego
Nowy magazyn przygotowywany w Hachette Filipacchi Polska, a kierowany przez Kubę Wojewódzkiego, ma być pismem skierowanym przede wszystkim do mężczyzn.
Wydawca wciąż nie ujawnia ani tematyki, ani tytułu magazynu, który ma się pojawić na rynku pod koniec roku. Z kolei Wojewódzki mówi, że pragnie ”stworzyć gazetę dla wyrazistych smakoszy życia, którzy oczekują nieco innego do życia komentarza”. Według naszych informacji będzie to projekt autorski inspirowany jednym z magazynów z portfolio Hachette Filipacchi. Jak udało nam się ustalić, chodzi o skandalizujący miesięcznik typu people ”Entrevue”. – W tej chwili rozmawiam z ludźmi, z którymi chciałbym tworzyć to pismo – mówi Kuba Wojewódzki. Jak informuje wydawca, magazyn będzie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie reklamodawców na prasę dla mężczyzn. Menedżerem tytułu będzie Ewa Wituszyńska, obecnie account executive w Interdeco Hachette Advertising Polska.(AN, 20.06.2005)
