Anna Maria Jopek twarzą nowych kosmetyków marki Yoskine
28.11.2008, 00:00
Piosenkarka Anna Maria Jopek została twarzą nowej marki kosmetyków o nazwie Yoskine, którą wprowadza firma Dax Cosmetics.
Yoskine (skrót od angielskich wyrazów ”your” i ”skine”) to seria dla kobiet powyżej 40. roku życia. Umowa z piosenkarką dotycząca promocji marki została podpisana na kilka miesięcy. Wizerunek Anny Marii Jopek pojawi się najpierw w kampanii prasowej. Ruszy ona w grudniu i potrwa do stycznia. Obejmie głównie prasę kobiecą. Wiosną działania zostaną rozszerzone o telewizję –w spocie również wystąpi Anna Maria Jopek. Niewykluczone, że działania w ramach wiosennej kampanii obejmą jeszcze inne media. Reklamy przygotowuje agencja Czteryczwarte, która wymyśliła też nazwę marki. Media zaplanuje i kupi Mindshare Polska.(MŁ, 28.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
