Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza telewizyjna kampania międzynarodowej kolekcji Diddl

Od wczoraj w telewizyjnych stacjach dla dzieci trwa kampania reklamowa zabawek z myszką Diddl. To pierwsza kampania reklamowa tej marki.

Diddl jest znana w 14 krajach Europy, a także w USA, Australii i w Japonii. Postać myszki stworzył w 1990 roku w Niemczech grafik Thomas Goletz. Na początku Diddl była bohaterką serii pocztówek, potem przygotowano kolekcję pluszowych maskotek, akcesoriów papierniczych, torby itp. Zleceniodawcą kampanii jest dystrybutor produktów z myszką Diddl firma Plus-Z. Produkty te nie były dotychczas reklamowane w telewizji na żadnym z rynków, a Polska jest pierwszym krajem, gdzie jest prowadzona taka kampania. Pomysł kreatywny spotu przygotowała agencja Sodova. Animację postaci oraz postprodukcję wykonało studio Badi Badi. Kampanię, która potrwa do połowy grudnia br., zaplanował i kupił dom mediowy MediaOn.

(MŁ, 26.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.