Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vectra zmienia hasło na potrzeby kampanii w Pile

Po proteście konkurencji sieć kablowa Vectra zmieniła hasło reklamowe promujące wprowadzenie usługi telewizyjnej w Pile.

Pod koniec października br. Vectra zaczęła świadczyć usługę telewizji cyfrowej w Pile, promując ją hasłem ”Jedyna prawdziwa telewizja cyfrowa w Pile”. – Hasło jest kłamliwe i wprowadza klientów w błąd – tłumaczy Paweł Kądziela, dyrektor marketingu sieci kablowej Asta-net, która od dwóch lat oferuje telewizję cyfrową. Jego firma złożyła w poniedziałek skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta w tej sprawie. W poznańskiej delegaturze UOKiK-u potwierdziliśmy, że pismo operatora wpłynęło i czeka na rozpatrzenie. – Jeśli w hasłach reklamowych pojawiają się takie określenia jak ”jedyna” czy ”najlepsza”, a firma nie jest w stanie tego udokumentować, może zostać naruszona ustawa o nieuczciwych praktykach rynkowych – tłumaczy Magdalena Cieloch, rzeczniczka prasowa Urzędu. Wczoraj Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry, oświadczył, że w środę operator zaczął się posługiwać w Pile nowym hasłem, które brzmi: ”Prawdziwa telewizja cyfrowa w Pile”. Według naszych informacji do początku przyszłego tygodnia potrwa wymiana materiałów reklamowych. ”Wyznajemy zasadę uczciwej konkurencji, dlatego podjęliśmy odpowiednie kroki, aby zmodyfikować hasło reklamowe tak, aby uwzględniało specyfikę lokalnego rynku w Pile” - napisał Stefaniak. O tym, że Vectra postanowiła zmienić hasło, Paweł Kądziela z Asta-net dowiedział się od nas. – Szkoda, że zareagowali tak późno – mówi. Jego firma nie wycofa jednak skargi do UOKiK-u do momentu przekazania przez Vectrę oficjalnego stanowiska w tej sprawie.

(KOZ)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.