Orange wprowadza nowe hasło reklamowe
Orange, operator telefonii komórkowej wchodzący w skład Grupy Telekomunikacja Polska, wprowadza nowe hasło reklamowe: ”Together we can do more”.
Hasło to nie będzie tłumaczone na język polski. Po jego wprowadzeniu sieć nie będzie się posługiwała dotychczasowym sloganem: ”Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange”. Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci Orange w Polsce, zmianę hasła tłumaczy strategią promowania telefonii komórkowej Orange, m.in. jako środka umożliwiającego tworzenie więzi między ludźmi. Kampania wizerunkowa promująca nowe hasło rozpocznie się w styczniu 2009 roku. Punktem centralnym kampanii będzie spot wizerunkowy ”I Am”. Był on wykorzystywany podczas kampanii wprowadzających nowe hasło we wszystkich krajach, w których działa sieć Orange. Kampania w Polsce obejmie telewizję, prasę i outdoor. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa. Ponadto 17 listopada br. ruszy przygotowana przez Leo Burnett Warszawa kampania bożonarodzeniowa sieci Orange.(AYA, 07.11.2008)
