Dział: PRASA

Dodano: Listopad 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Kuchnie Świata” z ”Gazetą Wyborczą”

W środę 5 listopada ”Gazetę Wyborczą” (Agora SA) będzie można kupić z pierwszym tomem pięciotomowej kolekcji książek ”Kuchnie Świata”.

W każdym tomie znajdą się m.in. opisy najpopularniejszych potraw, przepisy oraz propozycje podawania dań z różnych krajów świata. Pierwszy tom opisuje kuchnię Włoch, Francji i Hiszpanii. ”Gazeta Wyborcza” wraz z książką będzie kosztować 6,99 zł (cena gazety bez dodatku - 1,50 zł). Kolekcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Kuchnia TV) i radiu (Program III Polskiego Radia, Radio Zet, Radio RMF FM) oraz autopromocja w ”Gazecie Wyborczej”. Kreację przygotowała agencja Jasieński/Stadnicki Advertising, media zaplanował dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Gazety Wyborczej” w pierwszej połowie br. wyniosło 417 767 egz. (dane: ZKDP).

(MIŚ, 03.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.