Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na pokładach samolotów PLL LOT prowadzone będą akcje marketingu bezpośredniego

Agencja Communication Unlimited 1 listopada rozpoczyna współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT.

Porozumienie pomiędzy agencją a przewoźnikiem ma pozwolić na wprowadzenie samplingu produktu podczas rejsów PLL LOT. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie promocja nowego produktu firmy Ferrero – pralin Rondnoir, na razie tylko dla pasażerów business class na trasach europejskich i atlantyckich.

(DOK, 31.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.