CR Media Consulting zapowiada szybki rozwój digital signage
30.10.2008, 08:19
Firma konsultingowa CR Media Consulting opublikowała edycję specjalną raportu ”Ad.media Raport” pt. ”Rynek Digital Signage”.
Digital signage to rodzaj reklamy zewnętrznej, oparty na nośnikach elektronicznych -ekranach cyfrowych. Autorzy raportu przewidują dynamiczny rozwój tego rodzaju reklamy na polskim rynku. Ich zdaniem w 2009 roku przychody z tego segmentu będą stanowiły 0,5 proc. całego rynku reklamy, a w 2012 roku udział ten przekroczy 2 proc. Liczba nośników przystosowanych do reklam w technologii digital signage pod koniec 2009 roku ma być o 60 proc. większa, niż we wrześniu br. Największy udział w rynku pod względem liczby nośników mają mieć: sklepy FMCG (38 proc.), komunikacja (16 proc.), inne punkty sprzedaży (13 proc.), restauracje (11 proc.), sklepy AGD RTV (9 proc.), punkty usługowe (7 proc.) i bankomaty (5 proc.).(AYA, 30.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
