Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w agencji Supermedia Interactive

Agencja interaktywna Supermedia Interactive przeprowadziła zmiany na stanowiskach dyrektorskich i przyjęła nową strategię działania.

W agencji powstało stanowisko dyrektora generalnego – objął je Bartosz Wilczyński. Do tej pory był dyrektorem sprzedaży i marketingu w Fundusze Inwestycyjne Arka BZ WBK. Natomiast Mirosław Nowoszewski, który dotychczas był dyrektorem zarządzającym, objął nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju projektów specjalnych. Będzie odpowiadał za opracowanie modelu biznesowego, koordynację prac, skompletowanie zespołu i współpracę z partnerami biznesowymi. Przyjmując nową strategię działania, agencja Supermedia Interactive chce się skupić na tworzeniu indywidualnych rozwiązań internetowych i mobilnych na potrzeby firm. Do tej pory firma postrzegana była jako kreatywna agencja interaktywna. Tworzenie rozwiązań internetowych ma być teraz tylko częścią działalności. Agencja chce bowiem oprzeć swoje działania na trzech filarach. Pierwszym jest doradztwo i projektowanie serwisów internetowych, ekstranetów, intranetów i rozwiązań e-commerce. Firma chce się specjalizować w obsłudze firm z sektorów: finansowego, ubezpieczeniowego, medialnego i rozrywkowego, przemysłowego, usługowego, telekomunikacyjnego, IT. Drugim filarem ma być rozwój usług w zakresie marketingu mobilnego. Trzecim - udział w projektach prowadzonych przez Grupę Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, której agencja jest częścią.

(AYA, 30.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.