Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Plesko szefem jednego z zespołów w Macroscope OMD

Robert Plesko, group account director w PHD, zajął takie samo stanowisko w Macroscope OMD, domu mediowym także należącym do Omnicom Media Group.

Robert Plesko po utracie przez PHD budżetu Unileveru, największego klienta tego domu mediowego, przeszedł do Macroscope OMD. Zastąpił Martę Pichlak-Miarkę, group account directora, która jest na urlopie macierzyńskim. Plesko jako group account director będzie odpowiadał za pracę zespołu obsługującego takie marki, jak McDonald’s, Deutsche Bank, Easy Jet, Henkel Bautechnik.

(MAZ, 30.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.