Mobilking i Totolotek współpracują przy promocji
Wirtualna sieć komórkowa Mobilking i Totolotek SA, po podpisaniu umowy o współpracy, rozpoczęły wspólne promocje.
Operator został oficjalnym partnerem programu lojalnościowego Liga Mixu (dla graczy zakładów sportowych) prowadzonego przez Totolotek, w którym główną nagrodą jest 14 dwuosobowych wyjazdów na piłkarskie mecze drużyny AC Milan. Edycja programu lojalnościowego, w ramach której można wygrać wyjazd na mecz, potrwa do 30 grudnia. W ramach wsparcia Ligi Mixu informacje o Mobilkingu ukazują się na stronie internetowej Totolotka i na dwóch milionach kuponów, które co miesiąc sprzedawane są w kolekturach. Operator jest również partnerem cyklicznego konkursu ”Wygrana Tygodnia”. Startery i doładowania Mobilkinga można kupić w ponad 500 punktach sprzedaży Totolotka w całej Polsce. W każdym umieszczono plakaty, ulotki i inne materiały POS. Informacje o ofercie organizatora sportowych zakładów bukmacherskich ukazują się z kolei w telefonach Mobilking na stronie Wap.sportrelax.pl i w zakładce Sport+Relax. Do użytkowników operatora będą też trafiać, poprzez wiadomości tekstowe, aktualne informacje o ofercie i promocjach Totolotka. W planach jest także dołączenie gry SMS.(DOK, 23.10.2008)
