Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gabinet Reklamy Directors nową agencją na rynku

Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski, którzy do września br. byli dyrektorami kreatywnymi agencji Focus Advertising, założyli agencję Gabinet Reklamy Directors.

Na razie obaj są jej jedynymi pracownikami – pełnią także funkcję dyrektorów kreatywnych. Docelowo Gabinet Reklamy Directors ma zatrudnić jeszcze dwóch pracowników. Agencja specjalizuje się w konsultingu głównie dla firm z sektorów finanse i bankowość oraz FMCG. Pierwszym klientem Directors został Deutsche Bank PBC – przygotowano dla niego materiały ATL. Kampania, przede wszystkim w prasie i Internecie, ma się rozpocząć w tym tygodniu. Górecki w agencji Focus Advertising pracował dwa lata, Myszkowski – siedem. Ich obowiązki w Focus Advertising powierzono Łukaszowi Słotwińskiemu, który wcześniej pracował m.in. w agencji Kolman Advertising.

(DOK)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.