Gabinet Reklamy Directors nową agencją na rynku
22.10.2008, 07:55
Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski, którzy do września br. byli dyrektorami kreatywnymi agencji Focus Advertising, założyli agencję Gabinet Reklamy Directors.
Na razie obaj są jej jedynymi pracownikami – pełnią także funkcję dyrektorów kreatywnych. Docelowo Gabinet Reklamy Directors ma zatrudnić jeszcze dwóch pracowników. Agencja specjalizuje się w konsultingu głównie dla firm z sektorów finanse i bankowość oraz FMCG. Pierwszym klientem Directors został Deutsche Bank PBC – przygotowano dla niego materiały ATL. Kampania, przede wszystkim w prasie i Internecie, ma się rozpocząć w tym tygodniu. Górecki w agencji Focus Advertising pracował dwa lata, Myszkowski – siedem. Ich obowiązki w Focus Advertising powierzono Łukaszowi Słotwińskiemu, który wcześniej pracował m.in. w agencji Kolman Advertising.(DOK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










