Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Lowe GGK autorką pierwszej telewizyjnej kampanii portalu Domiporta.pl

Agencja Lowe GGK przygotowała serię reklam telewizyjnych dla portalu nieruchomości Domiporta.pl firmy Trader.com (Polska).

Jest to pierwsza ogólnopolska kampania tej marki - w głównych kanałach telewizyjnych emitowane są trzy różne spoty. Działania mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest zbudowanie świadomości marki Domiporta.pl jako największego specjalistycznego serwisu nieruchomości w Internecie. Agencja przygotowała też banery do Internetu. Działania reklamowe potrwają do listopada. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Starlink.

(MŁ, 21.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.