Gadu-Gadu zmieniło Gadu-Radio na Open.fm
16.10.2008, 08:26
Open.fm to nowa marka, pod którą funkcjonują od wczoraj kanały radiowe Gadu-Gadu, dotychczas istniejące jako Gadu-Radio.
Serwis Open.fm oferuje 37 kanałów radiowych, z czego sześć dostępnych jest dla każdego internauty. Aby słuchać pozostałych, trzeba się zalogować przy użyciu numeru komunikatora Gadu-Gadu. Rebranding Gadu-Radia związany jest ze strategią spółki Gadu-Gadu SA, która uruchamia serwisy, nie wiążąc ich z marką komunikatora. – Gadu-Gadu to silna marka, która może być bardzo przydatna przy rozwijaniu nowych projektów. Gadu-Radio istnieje od dwóch lat, jest już na tym etapie rozwoju, że może funkcjonować jako osobny brand – tłumaczy Jarosław Rybus, rzecznik prasowy Gadu-Gadu. Dodaje, że w ten sposób do słuchania kanałów skupionych w Open.fm firma chce zachęcić wszystkich internautów, a nie tylko użytkowników Gadu-Gadu. Na stronie Open.fm można też znaleźć codziennie aktualizowane informacje ze świata muzyki, opis najpopularniejszych wydarzeń i zapowiedzi koncertów. Serwis jest reklamowany w komunikatorze Gadu-Gadu, będzie też promowany m.in. podczas koncertów. Według danych spółki Gadu-Radio słuchało dotychczas 250 tys. osób dziennie i 1,2 mln miesięcznie.(KRZ, 16.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
