Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdAction przedstawicielem sieci IGA Worldwide

Agencja interaktywna AdAction, specjalizująca się w reklamie w Internecie, urządzeniach mobilnych, grach na komputery PC i konsole, została przedstawicielem największej sieci reklamy w grach - IGA Worldwide.

AdAction będzie współpracować przy umieszczaniu reklam w grach komputerowych i na konsole sieci IGA kierowanych do polskich graczy. Jej pierwszym klientem w Polsce został koncern BMW. Agencja liczy, że polski rynek stanie się jednym ze strategicznych regionów działalności IGA w Europie. Sieć skupia ponad 30 mln graczy w 150 krajach. Jej reklamy wyświetlane są ok. 300 mln razy w tygodniu. Z jej usług korzystają m.in. Red Bull, Gillette, T-Mobile.

(DOK, 16.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.