Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 15, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Sieńkowska strategic directorem agencji Momentum Worldwide

Ewa Sieńkowska została strategic directorem agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide (McCann Worldgroup).

Odpowiada ona za wsparcie strategiczne w ramach projektów realizowanych dla obecnych klientów agencji i za wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi, których celem jest zwiększenie efektywności działań. Do jej obowiązków należy także obsługa zapytań ofertowych, briefów przetargowych. Sieńkowska przez ostatnie lata pracowała na stanowiskach menedżerskich w Touchpoint RC (odpowiadała za wsparcie strategiczne dla bieżących klientów agencji i opracowywanie strategii w przetargach). W latach 2003–2004 była client service directorem agencji One2 One Communication. Wcześniej związana była także z PLL LOT (wprowadzała jeden z pierwszych w Polsce programów lojalnościowych LOT Voyager i była odpowiedzialna za prowadzenie badań konsumenckich).

(DOK, 15.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.