Kompania Piwowarska zorganizowała wieczór ”La Dolce Vita”
Marka piwa Peroni powstała we Włoszech w latach 60. i dlatego impreza związana ze startem kampanii reklamowej tej marki nawiązywała do tego okresu.
Wydarzenie zorganizowane przez Kompanię Piwowarską SA w warszawskiej Reducie Banku Polskiego było utrzymane w konwencji włoskich złotych lat 60. Na imprezie pojawili się m.in.: Lidia Popiel z córką Olą, Przemysław Saleta, Ewa Pacuła.
Punktem kulminacyjnym imprezy była premiera filmu reklamowego marki Peroni Nastro Azzuro „La Dolce Vita”, nawiązującego zarówno klimatem, kostiumami, jak i sposobem kadrowania do filmu Federico Felliniego pod tym samym tytułem. Zgromadzeni goście mieli również okazję poznać osobiście Rubena Quesadę – aktora grającego w filmie główną rolę męską.
Gospodarzami wieczoru byli Olivier Janiak oraz Agnieszka Cegielska. W słodkie życie uczestników wprowadził włoski duet: The Dining Rooms. Włoskim muzykom towarzyszył polski DJ – Papa Zura.
(10.10.2008)