Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 06, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alina Pertek nowym dyrektorem marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World

Alina Pertek została dyrektorem marketingu w firmie The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Tymczasowo zajmowała to stanowisko od odejścia – na początku kwietnia - poprzedniego dyrektora Andrzeja Białasiewicza. Pertek pracuje w Bahlsenie od sierpnia 2002 roku, ostatnio jako kierownik marketingu. Nowe obowiązki obejmie 10 maja, po powrocie z urlopu.

(JK, 06.05.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.