Change Integrated nagrodzona Grand Prix, Golden Drum i Golden Watch
08.10.2008, 08:38
Polska grupa reklamowa Change Integrated triumfowała na wczorajszej gali wręczenia nagród 15. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w słoweńskim Portorożu. Zdobyła m.in. Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii media campaigns.
Podczas pierwszej gali festiwalu wręczano nagrody dla uczestników otwartej części konkursu, w którym dopuszczane są agencje z całego świata. W piątek będą jeszcze wręczone nagrody uczestnikom z tzw. nowej Europy (konkurują o nie wyłącznie agencje z byłych krajów socjalistycznych). Agencja Change Integrated została nagrodzona za kampanię preparatu na kaca o nazwie SpecTab produkowanego przez Jelfę SA. Kampania zdobyła Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii media campaigns (dla najlepszej kampanii mediowej), Złoty Zegarek w kategorii advertising campaigns (dla najbardziej kreatywnych kampanii) oraz Grand Prix w kategorii interactive (dla najlepszych kampanii w Internecie). Pomysł kampanii preparatu SpecTab oparto na fikcyjnej postaci radzieckiego wynalazcy pracującego dla KGB, profesora Mikołaja Onowałowa. Agencja wymyśliła historię postaci, którą najpierw zamieszczono w Internecie. Dokładny przebieg kampanii, zdjęcia i film reklamowy do zobaczenia na Press.pl. Oprócz Change wczoraj w kategorii design & art direction nagrodzono także agencję Publicis. Jej praca ”Uszy do góry!” dla Kakadu otrzymała Srebrny Bęben.(MŁ, 08.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










