Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Change Integrated nagrodzona Grand Prix, Golden Drum i Golden Watch

Polska grupa reklamowa Change Integrated triumfowała na wczorajszej gali wręczenia nagród 15. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w słoweńskim Portorożu. Zdobyła m.in. Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii media campaigns.

Podczas pierwszej gali festiwalu wręczano nagrody dla uczestników otwartej części konkursu, w którym dopuszczane są agencje z całego świata. W piątek będą jeszcze wręczone nagrody uczestnikom z tzw. nowej Europy (konkurują o nie wyłącznie agencje z byłych krajów socjalistycznych). Agencja Change Integrated została nagrodzona za kampanię preparatu na kaca o nazwie SpecTab produkowanego przez Jelfę SA. Kampania zdobyła Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii media campaigns (dla najlepszej kampanii mediowej), Złoty Zegarek w kategorii advertising campaigns (dla najbardziej kreatywnych kampanii) oraz Grand Prix w kategorii interactive (dla najlepszych kampanii w Internecie). Pomysł kampanii preparatu SpecTab oparto na fikcyjnej postaci radzieckiego wynalazcy pracującego dla KGB, profesora Mikołaja Onowałowa. Agencja wymyśliła historię postaci, którą najpierw zamieszczono w Internecie. Dokładny przebieg kampanii, zdjęcia i film reklamowy do zobaczenia na Press.pl. Oprócz Change wczoraj w kategorii design & art direction nagrodzono także agencję Publicis. Jej praca ”Uszy do góry!” dla Kakadu otrzymała Srebrny Bęben.

(MŁ, 08.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.