”Jesień z LOT-em” potrwa dwa tygodnie
08.10.2008, 08:19
Od wczoraj trwa ogólnopolska kampania reklamowa PLL LOT ”Jesień z LOT-em”.
Celem akcji jest poinformowanie o promocyjnych cenach przelotów krajowych (od 129 zł w jedną stronę między 30 października a 16 listopada), europejskich (399 zł w obie strony, między 15 stycznia a 31 marca) i transatlantyckich (od 1899 zł w obie strony, między 18 października a 23 grudnia). Spoty emitowane będą w Programie III Polskiego Radia i RMF FM. Reklamy zamówiono także na stronach WWW. Za kreację kampanii radiowej odpowiada agencja marketingu zintegrowanego IQ Marketing, kampanii internetowej – agencja MRM Worldwide. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Universal McCann. Kampania ma potrwać do 20 października br.(DOK)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










