Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G+J Polska kupuje firmę, do której należy serwis Epuls.pl

G+J Polska przejęło firmę Pixelate Ventures, właściciela serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls.pl. Nie ujawniono wartości transakcji.

Wydawnictwo stało się właścicielem 70 proc. udziałów w spółce. Odkupiło je od dotychczasowych właścicieli, m.in. niemieckiego funduszu Holtzbrinck Ventures. Zgodnie z zapisami umowy do marca 2011 roku G+J Polska obejmie wszystkie udziały w spółce. Prezesem zarządu Pixelate Ventures pozostaje Grzegorz Gorczyca. Do zarządu dołączył Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J Polska. Oprócz Eplus.pl spółka Pixelate Ventures posiada serwis o modzie Stylio.pl, fotoblog Story.pl, serwisy Streetofrace.pl, Akuku.pl, Dajmniej.pl i Makeit.pl. Zatrudniająca 40 osób spółka Pixelate Ventures z siedzibą w Krakowie wejdzie w skład departamentu multimediów G+J. Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J Polska, odpowiedzialny za inwestycje w projekty internetowe, tłumaczy, że dzięki tej akwizycji wydawnictwo weszło w do pierwszej ligi w polskim Internecie. ”Pixelate Ventures to nie tylko świetnie rozwijająca się i dochodowa firma. Patrzymy na nią także pod kątem zespołu specjalistów, w oparciu o których możemy w niedalekiej przyszłości rozwijać działalność w Internecie, poszerzając portfolio o kolejne produkty i umacniając już istniejące” – poinformował Kozioł w komunikacie. Rok temu G+J Polska kupiło m.in. serwis społecznościowy dla podróżników Odyssei.com Eplus.pl miał w lipcu br. 620 tys. użytkowników, co dawało mu 14. miejsce wśród serwisów społecznościowych. Pod względem liczby odsłon zajmował trzecie miejsce (za Nasza-klasa.pl i Fotka.pl) z wynikiem 609 mln odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius). Holtzbrinck Ventures to część grupy wydawniczej Holtzbrinck, która jest właścicielem Verlagsgruppe Handelsblatt – wydawnictwa posiadającego w Polsce udziały w spółce Money.pl i w Wydawnictwie Gospodarczym (miesięczniki branżowe ”Wiadomości Handlowe” i ”Wiadomości Kosmetyczne”). Przedstawiciele Handelsblatt zaprzeczali spekulacjom, które pojawiły się w marcu br., że koncern zamierza wycofać się ze spółek w Polsce. W marcu VHB sfinalizowała sprzedaż swoich udziałów w Bułgarii, a we wrześniu wycofała się z Czech i Słowacji.

(AW, 03.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.