Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Włodarczyk dyrektorem strategicznym agencji reklamowej GreyMatters

Tomasz Włodarczyk, dyrektor zarządzający firmy doradztwa strategicznego Marketing Forces, został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej GreyMatters.

Włodarczyk z branżą marketingową związany jest od ponad dziewięciu lat. Do tej pory pracował w Nestlé Poland (zarządzał polskimi, jak i międzynarodowymi markami) oraz w agencjach reklamowych G7 i Point Group. GreyMatters, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii BTL i ATL, wchodzi w skład utworzonej w sierpniu br. ASM Group.

(DOK, 03.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.